fbpx

SPLIT TESTEN

Goed presterende e-mails hoeven geen giswerk te zijn

Een simpele split test kan je tientallen, honderden of zelfs duizenden extra klikken en geopende e-mails opleveren.

SPLIT TESTEN en a/b tests

Split testen is net zo eenvoudig als het verzenden van een normale e-mailcampagne

Het enige wat je hoeft te doen is “split testen” selecteren en bijvoorbeeld een tweede onderwerpregel te schrijven.

Split testen is net zo eenvoudig als het verzenden van een normale e-mailcampagne
e-mail onderwerpregels
E-mail onderwerpregels

Onderwerpregels zijn de beste plek om mensen nieuwsgierig te maken en ervoor te zorgen dat je contacten je e-mail openen. Welke onderwerpregel gaat winnen?

e-mail inhoud split testen
E-mail inhoud

Nadat mensen je e-mail openen ontstaat de vraag: “Wat willen ze lezen?”. Dat kun je onderzoeken door verschillende e-mails met elkaar te vergelijken.

Afzender informatie split testen
Afzender informatie

Van wie moet de e-mail komen? Hoe moet de afzender weergegeven worden?

Afbeeldingen split testen
Afbeeldingen

Welke afbeelding zorgt voor de meest aantrekkelijke e-mail? Puppy gifs of kitten gifs?

Call to action split testen
Call to action

Hoe kun je mensen het effectiefst aanzetten tot een bepaalde actie? Test je “call-to-action”.

Vergelijk tot maximaal 5 e-mails tegelijkertijd

Vergelijk tot maximaal 5 e-mails tegelijkertijd

Je kunt A / B-testen (2 variabelen)…

Of A / B / C / D / E testen. We laten je tot vijf e-mails tegelijkertijd testen. Vind de beste combinatie van onderwerpregel, inhoud, afbeeldingen en call-to-action.

Wat als het mogelijk was om hele automatiseringen te testen?

Naast het testen van e-mails, kun je ook automatiseringen testen. Hierdoor kan je ontdekken of je funnel en verkoopproces (nog) beter kan werken.

Begin met testen

Wat als het mogelijk was om hele automatiseringen te testen?
Welke onderwerpregel wint?

Welke onderwerpregel wint?

​Tenzij je in de toekomst kan kijken, kun je nooit voorspellen welke onderwerpregels het beste werken. Test je onderwerpregels voor de beste resultaten.

Welke e-mail is beter?

Welke e-mail is beter?

​Elke klik op een link kan een contact veranderen in een klant. Dus vergelijk e-mails met elkaar om te ontdekken welke content de meeste mensen naar je bedrijf stuurt.

Hoe definieer je e-mail marketing succes voor jouw bedrijf?

Kies zelf welke split test je wilt uitvoeren. Kies wat de winnaar van een test gaat bepalen (klikfrequentie of openfrequentie)? Kies de tijdsperiode en kies de test die het meest zinvol is voor je doel.

Hoe definieer je e-mail marketing succes voor jouw bedrijf?

Klaar om jouw winst te vergroten met e-mail marketing software?

✓ Nederlandstalige support ✓ Maandelijks Opzegbaar ✓ Veilig Betalen Met iDeal of CreditCard ✓ 14 Dagen Gratis Proberen

*Geen creditcard of iDeal nodig. 14 dagen proefversie.

Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Geef aan welke cookies je wilt accepteren of bekijk de privacyverklaring.

Privacyverklaring | Sluiten
Cookie instelingen