fbpx

ATTRIBUTIE

Als jij je leads niet kan volgen, hoe krijg je dan klanten?

Wat werkt het beste? Social media? SEO? PPC? Facebook advertenties? E-mail? Attributie laat je zien wat het beste werkt en maakt het eenvoudiger om jouw best presterende marketingkanalen te vinden.

ATTRIBUTIE

Volg de volledige levenscyclus van klanten (van begin tot eind)

Wat converteert beter, social media of websitebezoekers via Google? Welke factoren verhogen de kansen dat websitebezoekers klanten worden? Attributie laat je elke stap in het marketingtraject zien. Vanaf het moment dat ze voor de eerste keer de site bezoeken. Tot het moment dat ze klant worden.

Maak je marketing zo winstgevend mogelijk

Maak je marketing zo winstgevend mogelijk

​Door attributie weet je wat je marketing campagnes en advertenties opleveren voor jouw bedrijf. Zodat jij je advertentie-uitgaven kunt optimaliseren en weloverwogen beslissingen kunt maken.

Het werkt op basis van bestaande UTM-linktracking

Attributie maakt gebruik UTM-parameters om de bron van je websitebezoekers te bepalen. UTM-tracking is de standaard meetmethode in de marketing industrie en begint te werken zodra sitetracking is ingeschakeld.

Het werkt op basis van bestaande UTM-linktracking

Verbind je attributie met automatiseringen? Dan creëer je nog persoonlijkere ervaringen

Activeer automatiseringen op basis van de bron

Activeer automatiseringen op basis van de bron

Trigger automatiseringen en maak segmenten op basis van waar je klanten vandaan komen (dus Facebook, e-mail of Google etc.).

En ontdek met welke bronnen je de meeste leads (e-mails) krijgt.

Zie de klantenlevenscyclus

Je kan per klant zien welk pad ze online hebben afgelegd. Van Google, naar Twitter, naar Facebook, naar websitebezoek en uiteindelijke de conversie.

Zie de klantenlevenscyclus
Maak je marketing persoonlijker

Maak je marketing persoonlijker

Gebruik attributie om je e-mail opvolgingen aan te passen. Dit kan op basis van waar de leads vandaan komen en welke acties zij hebben ondernomen.

Weet wanneer een contact converteert

Breng je team op de hoogte als er een conversie plaatsvindt. Deze conversie events definieer je op basis van je specifieke bedrijfsdoelen.

Weet wanneer een contact converteert

Klaar om jouw winst te vergroten met e-mail marketing software?

✓ Nederlandstalige support ✓ Maandelijks Opzegbaar ✓ Veilig Betalen Met iDeal of CreditCard ✓ 14 Dagen Gratis Proberen

*Geen creditcard of iDeal nodig. 14 dagen proefversie.

Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Geef aan welke cookies je wilt accepteren of bekijk de privacyverklaring.

Privacyverklaring | Sluiten
Cookie instelingen